
Dün bütün gece seni düşündüm yanarak
Bir an geldi zannettim kalbim duracak
Ellerim tutuştu hasretini okşayarak
Nasıl istedim istedim deliler gibi
Sayıkladım hep Sıcak sıcak nefesini
Gel ne olursun gel son defa sev beni
Gel sarıl bama sarıl seni istiyorum gel
Neden bilmem özlüyorum ellerini ver
Yok yalan değil artık inkar etmiyorum yeter
Hatta belki seviyorum istiyorsan eğer
Bu gece gel yarın istersen yine git
Hatta unut ne varsa verdiğin al götür öyle git
Eve kokun siner duvarlara sesin
Hatta unut sen dün gece nerdeydin kimle seviştin
دیشب که داشتم آتیش می گرفتم تمام وقت به تو فکر می کردم
برا یه لحظه فکر کردم برگشتی، قلبم وایساد
بازوهام که مشتاق در آغوش کشیدنت بودن شعله ور شدن
چطور تورو مثل یه دیوونه میخواستم
همیشه در خیال نفس گرمت بودم
خواهش می کنم بیا، برای بار آخر بهم عشق بورز
بیا در آغوشم بگیر، بیا
نمی دونم چرا انقدر دلتنگتم، دستاتو بهم بده
نه، این دروغ نیست، دیگه انکارش نمی کنم
اگه بخوای شاید حتی بتونم دوستت داشته باشم
امشب بیا، اگه دلت خواست فردا دوباره برو
می تونی همه چیزو فراموش کنی، همه چیزو برداری و بری
عطرت میون اتاقم، صدات تو دیوارا مونده
می تونی همه چیزو فراموش کنی،
اینکه دیروز کجا بودی، عاشق کی بودی
میعاد عاشقانه...ما را در سایت میعاد عاشقانه دنبال میکنید
برچسب: üşüü, نویسنده: بازدید: 239